vrijdag 9 december 2011

ivm retteketet met tartiflette: Bedankwoord van Guillaume

Aan allen die aanwezig waren … proficiat
Aan allen die er niet waren … ook proficiat
(daarmee zou de burgemeester van Samson en Gert beginnen …)

Bedankt allemaal voor jullie applaus tijdens het feestje …
Het heeft mij echt “gepakt” … het deed mij heel veel plezier, ik genoot ervan … ook van het klaarmaken van de tartiflette voor jullie.
Maar langs deze weg, wil ik de applaus delen met de “beeldhouwers die achter de schermen werkten”, want zonder hen had het feestje niet gelukt, o.a.:
Beatrix voor haar idee van tartiflette te maken voor het feestje,
Antoinette voor haar hulp (schillen en snijden van aardappelen en uien), alsook haar keuze en meebrengen van spek,
Marc voor de pan-gasbrander (want anders had ik de tartiflette niet kunnen klaar maken) en de keuze en meebrengen van kaas,
Iedereen die een handje toe stak voor het ophalen van geld of meebrengen van drank, brood, “pateekes” ….
En jullie allen voor jullie aanwezigheid, enthousiasme, … zonder jullie kon het feestje niet lukken

Groetjes en tot in het atelier,

Guillaume

Geen opmerkingen:

Een reactie posten